روزه داري از نشانه اي برتري امت اسلامي بر ساير امت هاست/ عصرآفريني از ويژگي هاي يك مدير موفق است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رئيس اداره عقيدتي سياسي نيروي دريايي ارتش مطرح كرد؛

روزه داري از نشانه اي برتري امت اسلامي بر ساير امت هاست/ عصرآفريني از ويژگي هاي يك مدير موفق است


 

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمين محمدحسني صبح امروز در جمع كاركنان اداره عقيدتي سياسي نيروي دريايي ارتش گفت: روزه داري از نشانه اي برتري امت اسلامي بر ساير امتهاست.

به گزارش روابط عمومي نيروي دريايي، حجت الاسلام والمسلمين عباس محمدحسني، رئيس اداره عقيدتي سياسي نيروي دريايي ارتش ضمن تبريك فرارسيدن ماه مبارك رمضان، اظهار داشت: روزه داري از نشانه هاي برتري امت اسلامي بر ساير امتهاست و در همين زمينه امام باقر(ع) به نقل از پيامبر اكرم(ص) فرموده اند اين ماه رمضان ماهي است ويژه شما مسلمانان دوره آخرالزمان و امت رسول خدا، كه بدين وسيله روزه گرفتن در اين ماه شما را برتري بخشيده است بر ساير امت ها.

وي با استناد به روايات و اشاره به اينكه در گذشته خداوند ماه رمضان را فقط بر پيامبران واجب كرده بود، ابراز داشت: خداوند به امت اسلامي لطف ويژه اي داشته و آن فرصتي را كه به پيامبران داده بود را به ما امت رسول خدا هم داده است و ما بايد با انجام روزه داري واقعي، قدردان اين لطف ويژه خداوند باشيم.

حجت الاسلام والمسلمين محمدحسني در ادامه از همدلي بين كاركنان عقيدتي سياسي در حوزه مركزي نيروي دريايي تشكر و تصريح كرد: الحمدلله امروز شاهديم كه اين انضباط و تلاش كاري به دورترين عقيدتي سياسي هاي يگان هاي زير مجموعه ها منتقل شده است.

وي در بخش ديگري از سخنانش اقدامات شايسته مديران را به ياد ماندني و ماندگار دانست و افزود: هر مدير موفقي بايستي عصرآفريني كند و آثار ماندگاري از خود به جاي بگذارد و فرمول سازي و دوران آفريني كند.

رئس اداره عقيدتي سياسي نيروي دريايي در پايان ضمن تقدير از تلاش هاي حجت الاسلام والمسلمين مجاهدي در طول تصدي رياست دفتر امور روحانيون اداره عقيدتي سياسي نيروي دريايي ارتش، طي حكمي حجت الاسلام والمسلمين رضايي را به عنوان رئيس جديد منصوب كرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا